Wet Wet Wet-slágerrel startol a Tesco
A brit mintához hasonlóan ma nálunk is elindult a Tesco online bevásárlási oldala. Nagy-Britanniában a Tescónál alapvetően két rendszer működik.
A hagyományos áruházakban külön részleg van arra, hogy bérvásárlók az áruház polcairól levegyék a megrendelt termékeket, de vannak már olyan áruházak is, ahonnan csak netes rendeléseket teljesítenek. Itt futószalagokra pakolják fel a megrendelt termékeket, vásárlók nem is léphetnek be ezekbe az üzletekbe. Az innen összeválogatott termékeket autókba teszik, és azok viszik őket ki a megadott egyórás idősávon belül.
Magyarországon a vásárlók mindennap este 11-ig adhatják majd le a rendelésüket az interneten, és megadhatnak egy olyan kétórás időszakot, amikor másnap otthon át tudja venni az online vásárolt terméket.
Felhívtuk az áruház ügyfélszolgálatát is, ahol azt mondták: akkortól vásárolhatunk a webshopban, ha az előregisztrációnkat vagy regisztrációnkat visszaigazolta a rendszer.
A leveleket folyamatosan küldik szét, így az első Tesco-házhozszállítások elméletileg már ma célba érhetnek, de saját példánkból kiindulva - az előregisztációnk visszaigazolása még nem történt meg - inkább csak holnapra várható a házhozszállítások nagy része.
A gond csak az, hogy a 10-40 százalékos akciókkal indító szolgáltatás rengeteg termékre csupán akkor ad komoly kedvezményt, ha a kiszállítás legkésőbb ma megtörténik (persze vannak akár április egyig is akciós termékek). A Tesco az oldalon közli is: az akciós árak csak abban az esetben érvényesek, amennyiben a kiszállítás az akció lejárta előtti vagy azon a napon történik (a termék leírásánál ez pontosan fel van tüntetve). Amennyiben a kézbesítés az akció lejárati dátuma után valósul meg, az akciós ár aznap már nem lesz érvényben.