Így csábítják alkoholizálásra a kínai nőket
Barack, lime, maracuja és banánízű sörrel igyekszik betörni a gigantikus méretű kínai és vietnami piacra a Hello Kitty - írja az Atlantic.
A termék piacra dobása dupla csalival próbálja behálózni az új fogyasztókat: a Hello Kitty egyrészt rendkívül népszerű Ázsiában, másrészt a nők nem igazán isznak. Az édes italokon viszont alig érezni az alkoholt, így szándékuk szerint könnyen új csoportokat nyerhetnek meg az alkoholfogyasztás ügyének.
![ital](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/482/4822/48225/4822556_417172d359b2c5a2a7e04b8e882bf7fa_wm.jpg)
Bár nincsenek megbízható adatok a kínai alkoholfogyasztás mértékéről, a World Health Organization becslései szerint az utóbbi időben "járványszerű méreteket öltött" az országban, legalábbis a férfiak körében. Egy kínai felmérés szerint ugyanis míg a férfiak több mint fele tartja magát rendszeres fogyasztónak, a nőknek csak 15 százaléka iszik néha. Az alkoholisták esetében viszont már sokkal nagyobb az eltérés, hiszen egy alkoholista nőre 33 alkoholbeteg férfi jut.