Végük az idegőrlő telefonos ügyfélszolgálatoknak?
Nem lesz többé tíz percen keresztül búgó hamis Für Elise, végtelen, nyomógombos labirintus és időhúzó robothang a telefonkagylóban.
A bama.hu arról írt, hogy a fogyasztóvédelmi törvény módosításába betettek egy olyan részt, miszerint onnantól, hogy sikerül felhívni egy telefonos ügyfélszolgálatot, öt percen belül valakinek élő szóban be kell jelentkeznie. Pontosabban a cégnek "minden elvárhatót" meg kell tenni annak érdekében, hogy ez megtörténjen. Ezt már a Magyar Közlönyben is kihirdették.
![165450183](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/518/5181/51815/5181526_69317a0b9ec30eeb6f2ed5844ba286ac_wm.jpg)
Ahogyan azt is, hogy a szolgáltatók kötelesek rögzíteni is a hangfelvételt, és a fogyasztó rendelkezésére bocsátani, méghozzá ingyen.
Ön szerint melyik a legidegesítőbb időhúzó telefonos ügyfélszolgálat? Írja meg nekünk a tema@index.inda.hu címre.
Cikkünket a Facebook-oldalunkon kommentelheti.