Ez magának mákos bejgli?

2014.01.07. 14:49

A legtöbbet elromlott táblagépek és mobiltelefonok miatt panaszkodtunk decemberben, derül ki a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) közleményéből. A fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez 2013 decemberében 230 panasz érkezett tartós használatra rendelt termékre, és 43 panasz élelmiszerre kapcsolatban.

Leggyakrabban arra panaszkodtak az emberek, hogy nem vettek fel jegyzőkönyvet, amikor visszavitték a meghibásodott tabletet és telefont, és többek szerint a garanciális javítás is nagyon elhúzódott. Sok fogyasztó jelezte azt is, hogy nem tudta felvenni a kapcsolatot a szervizzel.

Az élelmiszerekre érkező panaszok főleg a termékmegjelölésre vonatkoztak, több olyan jelzés is érkezett, hogy a termék a csomagolásán feltüntetettől eltérő összetevőt tartalmaz. Több fogyasztó minőségi problémákat jelzett; volt, aki a sajt állagát kifogásolta, más a szódavíz szénsavtartalma miatt háborgott, és akadt olyan is, aki a bejgliben lévő mákot kevesellte.