Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMBővült a Facebook felhasználóinak száma, bevétele és profitja is az előző negyedévben, ennek pedig örülnek a befektetők is, írja a Portfolio.
A most kiadott gyorsjelentésük főbb pontjai:
Egyre többen hirdetnek
Új történelmi csúcsra száguldott tegnap a Facebook árfolyama a zárás utáni kereskedésben azt követően, hogy közzétette második negyedéves gyorsjelentését. A társaság az elemzők által vártnál kedvezőbb számokat közölt az április-júniusi időszakra, köszönhetően a hirdetési bevételek robbanásának.
A Facebook aktív hirdetőinek száma 1,5 millió főre emelkedett az egy évvel ezelőtti 1 millióról. A hirdetési bevételek 67 százalékkal ugrottak meg a negyedévben az előző év azonos időszakához képest és a mobil hirdetési bevételek már a teljes hirdetési bevétel 62 százalékát adták. A bázisidőszakban még csak a 40 százalékát tették ki.
Egyre többen használják
A hirdetőkért folytatott harc alapja pedig, hogy a felhasználószámot tovább tudja növelni a Facebook. Az elmúlt hónapokban voltak olyan aggodalmak, miszerint a felhasználók elpártolnak a Facebooktól, főleg az amerikai fiatalok.
Ennek ellenére a naponta aktív felhasználók száma 19 százalékkal nőtt az elmúlt egy évben. Különösen a mobilos felhasználók száma nőtt, 39 százalékkal használták többen a Facebook mobil alkalmazását.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM