Rezsitanfolyamon okítják a postásokat
Elkezdték kiépíteni a Főgáz országos ügyfélszolgálatát. Ebben együttműködnek a Magyar Postával, amelynek dolgozóit már elkezdték kiképezni az új feladatra, írta a Világgazdaság.
Országos ügyfélszolgálatra azért van szükség, mert a Főgáz csak így kaphat engedélyt a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól országos lakossági szolgáltatásra. A tervek szerint április elsejétől működik a Főgáz állami, nonprofit gázközmű-cégként.
A hivatalos magyarázatok szerint a Főgáz azért lesz olcsóbb a többi szolgáltatónál, mert kevesebbe kerül majd a tevékenysége. Egyelőre nem tudni, pontosan hány helyen lesz főgázos ügyfélszolgálat.
A társaságnál csak annyit közöltek ezzel kapcsolatban, hogy minden olyan helyen lesz ügyfélszolgálati irodájuk, fiókirodájuk és panaszirodájuk, ahol ezt a jogszabályok előírják. A lap szerint teljesen új egységeket valószínűleg nem, vagy alig kell majd beüzemelnie a Főgáznak, mivel egy 2013-as rendeletmódosítással megengedték, hogy új irodákat a szolgáltatók közösen vagy egy harmadik céggel közösen nyissanak – utóbbi lesz most is a posta.
A Főgáznak most csak be kell társulnia a postahivatalokba a többi szolgáltató mellé és ki kell képeznie az érintett dolgozókat, akiknek a kiválasztását és az oktatását már megkezdték. Azt ígérik, hogy az országos szolgáltatás megkezdésére minden ügyfélszolgálati ponton lesz megfelelően képzett ügyintéző.