300 millióból vált arculatot az MVM
Új, dinamikus és versenyképes arculatot vezet be az MVM Csoport,
írja a vállalat sajtóközleményében, amelyből az is kiderül, hogy az arculat lecserélésének költsége "legfeljebb" 300 millió forint lesz.
Az MVM Csoport azt tervezi, a következő évtizedben az innováció támogatására, a megújuló energiaforrások bővítésére, illetve nemzetközi jelenléte erősítésére is jobban ráfekszik. A régi logó és imázs viszont már elavult, nem fejezi ki elég jól a vállalat szerteágazó tevékenységét, ezért van szükségük a ráncfelvarrásra a tájékoztatás szerint.
A logó a teljes arculat részeként újul meg, májustól váltja fel a társaságot jellemző, közel 10 éve meglévő napocskát. A Vs.hu le is fényképezte az új szimbólumot, itt lehet megnézni, pontosan milyen lesz. A teljes csoportszintű arculatváltás lépcsőzetesen zajlik majd.
Az MVM Csoport arculatváltásának fedezetét a társaságcsoport üzleti tervében meghatározott kommunikációs költségkeret biztosítja, az előzetes becslések szerint a csoportszintű arculatváltás teljes költsége legfeljebb 300 millió forint lesz. A Vs értesülései szerint a megbízást Szijjártó Péter barátja, Kuna Tibor cége, a Trinity International Communications Kft. viheti el.
Erről megkérdeztük az MVM-et, akik válaszukban annyit közöltek, hogy a 300 milliós költség legnagyobb részét a telephelyeken és épületeken található logók és irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréje teszi ki, maga a logótervezés költsége pedig csupán 50 ezer forint volt. Ezt, illetve további 200 ezer forintért a cégcsoport többi tagjának arculati elemeit egy meg nem nevezett vállalkozó végezte el, aki a tájékoztatás szerint versenyújraírásos eljárásban nyerte el a lehetőséget. Azt továbbra sem árulta el az MVM, melyik cég végezheti a majd a nagy költséggel járó munkákat.