Szijjártó barátjának cége újította meg az MVM arculatát
Új imázskampányt indított az MVM, amelyet Szijjártó Péter barátjának cége készített el. A Kuna Tibor vezette Trinity Communications nevében Molnár Csaba Gábor stratégiai igazgató a Kreatívnak azt mondta: „Ahogy a minket körülvevő energiák láthatatlanok, úgy az emberek többségénél MVM-et is az ismeretlenség homálya fedi."
Az energia körbevesz nevű kampány célja, hogy jobban megismertesse az emberekkel az állami energiacéget. "Az MVM a legsikeresebb nemzeti tulajdonú vállalat, amely árbevételét tekintve a negyedik legnagyobb Magyarországon működő cég. Ehhez mérten azonban disszonáns az az örökségünk, hogy a társaság a lakosság közel kétharmadának nem mond semmit” – mondta az MVM kommunikációs igazgatója, dr. Bentzik Réka.
A múlt hét második felében arról írtunk, hogy a cég elavultnak érezte a régi logót és imázst, szerintük nem fejezte ki elég jól a vállalat szerteágazó tevékenységét, ezért döntöttek a ráncfelvarrás mellett. Az MVM akkori közleménye szerint az arculatcsere legfeljebb 300 millió forintba kerül.
Az MVM az Index megkeresésére azt válaszolta: a 300 milliós költség legnagyobb részét a telephelyeken és épületeken található logók és irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréje teszi ki, maga a logótervezés költsége pedig csupán 50 ezer forint volt.
Kuna Tibort egyébként az arculatváltás egy kis sztorizgatásra sarkallta:
Valamelyik reggel a nagyobbik lányom ezt a viccet mesélte el nekem reggel: ’- Jean, mi ez a dübörgés a szekrényben? - Csak a ruhái mentek ki a divatból, uram.’ Az MVM arculatának és kommunikációjának megváltoztatását a szakma annyira lehetetlennek tartotta, mint nem nevetni egy jó Jean-viccen. Köszönöm az MVM-nek, hogy együtt dolgozhattunk ennek cáfolatán.