6,6 milliárd ment csak propagandára a harmadik negyedévben
További Gazdaság cikkek
-
Nagy Márton elmondta, mikor érkeznek a hatósági árak
- Gőzerővel zajlik a munka, hamarosan rá sem ismerünk Tokaj belvárosára
- Kiszámolták, mennyivel nőhet egy háromgyermekes család jövedelme Orbán Viktor bejelentése után
- Közeledik egy fontos határidő a NAV-nál, jelentős segítségre hívták fel az érintettek figyelmét
- Öveket becsatolni, Orbán Viktor elmondta, mi következik
6,6 milliárd forintot költött el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 2016. harmadik negyedévében - derül ki a Közbeszerzési Értesítőben közzétett tájékoztatásból, amit az Átlátszó szúrt ki. Az összeg 80 százaléka, 5,3 milliárd forint Rogán Antal propagandaminiszter szomszédjának, Csetényi Csabának a cégeihez került.
1,5 milliárdot szakítottak tavaly a kormányközeli kommunikációs ügynökségek
Jól jövedelmezett Rogán szomszédjának a Liget-projekt reklámozása és a többi megbízás.
Csetényi két, amúgy is elképesztő felívelésben levő cége - a Network 360 és az Affiliate Network - mellett a Kuna Tibor féle Trinity International és a Mindshare Médiaügynökség szerződött partnere az NKH-nak. A Csetényi-cégeknek kiutalt 5,3 milliárdból:
- kétmilliárd ment a kvótakampányra;
- 1,89 milliárd egyéb kormányzati tájékoztatási kampányokra;
- további 787,4 millió "aktuális kormányzati intézkedésekkel kapcsolatos feladatokra".
Sokkal többe került a migránsellenes harc, mint a kormány állította
A kormány nyolcmilliárdos kampányt emleget, pedig a számla végösszege minimum 14 milliárd, és még mindig vannak fehér foltok.
A fennmaradó összegből 250 millió jutott a MÁV-Start kommunikációjára, 98,3 millió a Paks II Zrt. kommunikációjára, 120 millió pedig állampapírok kommunikációjára.
A Szijjártó Péter ismerőseként a köztudatba bevonult Kuna Tibor Trinityje:
- 294,5 milliót kapott az Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégia kommunikációjára;
- 223,4 milliót a Nemzeti Befektetési Ügynökség kommunikációjára;
- 143 milliót a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft. kommunikációjára;
- 118 milliót a Központi Okos Mérés Zrt. "Intelligens Hálózat Mintaprojektjének társadalmasítására";
- 116,6 milliót a mikrocenzus reklámozására;
- 9,3 milliót pedig stratégiai tanácsadásra az Eximbanknak.
A Mindshare-nek összesen 298,8 millió forint jutott, ebből 217,8 millióból a Magyar Postának kellett médiát tervezni és vásárolni. A teljes állami szféra egyébként a ciklus közepéig 50 milliárd forintot kommunikált el, ennek legnagyobb nyertese is Kuna Tibor volt.
50 milliárdot kommunikált el az állami szféra a ciklus közepéig
A pénzből döbbenetesen sok jutott Kuna Tibornak, aki még Rogán szomszédjánál is jobban teljesít.