A holland Heineken sörgyártó vállalat ázsiai és európai teljesítményének köszönhetően növelte értékesítését az első negyedévben - közölte a vállalat szerdán.
A Heineken értékesítése mennyiségben 0,6 százalékkal nőtt az év első három hónapjában éves összehasonlításban, a holland vállalat összesen 44 millió hektoliter sört értékesített az első negyedévben.
A céghez világszerte több mint 250 márka, egyebek között az Amstel, a Desperados és a Krusovice tartozik.
A vállalat első negyedéves profitja éves összehasonlításban 28 millió euróval, több mint 10 százalékkal 293 millió euróra emelkedett. Jean-Francois van Boxmeer, a konszern vezetője elmondta: az eredmények ismeretében a vállalat idei üzleti céljai nem változtak.
A Heineken részvénye szerdán 0,93 százalékos pluszban, 81,45 eurón zárt az amszterdami tőzsdén.