A felcsúti kisvasút tavaly májusi indulása óta 4,1 milliós veszteséget termelt, 2016 augusztusa óta pedig csak egy olyan hónap volt, amikor nyereségesre jött ki a mérleg, derítette ki az Átlátszó. A portál által közadatigénylésben kikért számok a vasút indulásától az idén júniusig tartó időszakra vonatkoznak.
A jegyeladásból származó bevétel 2016 augusztusában volt a legmagasabb, 2,9 millió forint, az üzemeltetési költség pedig 2017 júniusában volt a legnagyobb, közel 3,4 millió forint. Az indulás utáni első pár hónapban még több volt a kisvasút bevétele, mint költsége, az elmúlt egy évben tavaly augusztuson kívül csak idén márciusban fedezték a bevételek a kiadásokat. A kisvasút leggyengébb hónapja tavaly november volt,
Legkevesebben idén januárban ültek fel az Orbán Viktor szülőfaluját az alcsúti arborétummal összekötő kisvasútra, ekkor a havi összbevétel mindössze 39 921 Ft-ra jött ki. A február erősebb volt, a Valentin-napi álomvonatozás már 112 embert vonzott, március óta pedig kevés olyan hét volt, hogy 300-nál kevesebben váltottak jegyet.
Viszont úgy tűnik, hogy a kisvasút nem mostanában fogja visszahozni a 857 millió forintos építési beruházást, amiből 600 millió uniós forrás volt. A kisvasútnak elvileg napi 2560-7080 főt kellene szállítania, és a márciusi utasrekord is csak a pesszimista becslés felét éri el.