Az univerzum legerősebb marketingötletét találták ki

2018.01.26. 10:22

Az Inermarché áruházlánc egy erős húzással vonzotta be a vásárlóit a boltjaiba, 70 százalékkal csökkentették a Nutella árát, írja a France24. Azt sejthették, hogy szeretni fogják a népek, mert reklámozták is.

Arra viszont valószínűleg nem számítottak, hogy széttépik egymást az emberek az olcsó Nutelláért, Franciaországban országszerte verekedések, erőszakos áruházi konfliktusok törtek ki emiatt. "Állattá változtak" az emberek a BBC egyik idézett vásárlói véleménye szerint. 

Mindez egyébként pontosabban azt jelentette, hogy 4,5 euróról 1,41 euróra vitték le az árát, tehát Nutellánként forintban nagyjából egy ezrest lehetett spórolni. 

A Nutellát gyártó Ferrero annyit fűzött hozzá, hogy az akció kizárólag az Intermarché egyoldalú döntése volt, amivel kockáztatták, hogy "zűrzavart és csalódottságot" okozzanak a vásárlóknak. 

A képsorok alapján nem csak a csalódottságot kockáztatta az áruházlánc, hanem, hogy agyontaposnak valakit egy túlzsúfoltabb boltban. Nagyon cukros dolgokkal nem szabad viccelni Európában se ezek szerint, van olyan, amikor egy akció egyszerűen túl erős.