Balásy Gyula beszámolói is bizonyítják, hogy ő lett a médiakirály

2018.06.01. 14:08
Egészen elképesztő üzleti dinamikát mutattak Balásy Gyula cégei, mind a kreatív, mind a médiafoglaló vállalkozása megsokszorozta forgalmát és nyereségét.

Balásy Gyula két legfontosabb vállalkozása – hála az állami megrendeléseknek - 2017-ben kiemelkedő mértékben javította üzleti számait.

A médiafoglaló New Land Media Kft. 2017-ben 25,8 milliárd forintos árbevételt (2016: 1,5) ért el, és ehhez már 2,3 milliárd forintos adózás előtti nyereség párosult, a megelőző évben még csak 52 millió forint volt a profit.

A kreatív Lounge Design Kft. ugyan nem negyvenszerezett de egy év alatt a profit megtízszerezése sem gyakori, vagy legalábbis a piaci alapú üzleti világban elég ritka. Az adó előtti profit a Lounge design esetében 129 millióról, 1,26 milliárdra nőtt. A cég forgalma eközben 783 millióról, 3,1 milliárdig emelkedett.

A kormányzat kommunikációs nyomulása nem csak Balásy Gyula cégeinek forgalmán látszik, de korábban Kuna Tibor is komoly növekedésről számolhatott be.