Rendszercsere okozott fennakadásokat a Budapest Bank ügyfeleinél
Nem minden Budapest Bank ügyfél tudta hétfő reggel használni a különböző elektronikus csatornáit, és volt, aki miután a bank honlapján nem kapott tájékoztatást, hozzánk fordult.
A Budapest Bankot elértük, és a következő tájékoztatást kaptuk a helyzetről:
A hétvégén a Budapest Bankban sikeresen megtörtént a technikai átállás az új kártyarendszerre."
"Az új bankkártyarendszer a Budapest Bank egyik fő informatikai rendszere. A legmodernebb technológiát vezettük be, amiből az ügyfelek számára is számos előny származik majd a jövőben:
- lehetővé válik új kártyakonstrukciók, hűségprogramok bevezetése,
- olyan innovatív folyamatok, szolgáltatások lesznek elérhetők, mint például a teljesen online bankszámlanyitás és hitelfelvétel, vagy a pénzbefizetésre alkalmas bankautomaták.
Fiókjaink hétfő reggel a szokásos időben kinyitottak és kiszolgálják ügyfeleinket, újra működnek az elektronikus csatornáink és a pénzforgalom.
Mint minden komoly banki nagyrendszer cserénél, kisebb hibák előfordulnak. Dolgozunk a sürgős elhárításukon, az elektronikus ügyfélkiszolgáló rendszereink stabil működésének megerősítésén. A hétvégi kártyás átállást követően ügyfeleink egyszerre nagy számban kísérlik meg elektronikus csatornáink használatát, ami átmeneti túlterheléseket, adatmegjelenítési eltéréseket okoz.
Kérjük kedves ügyfeleink türelmet. Amennyiben nem tudnak sikeresen belépni, ismételjék meg a műveletet újra kis idő elteltével!" - javasolta a bank.
Frissítés: a bank jelezte számunkra, hogy a problémák rendeződtek, nincsenek fennakadások az elektronikus ügyfélcsatornák működésében