Nem megy a CIB Bank elektronikus rendszere, nem férnek hozzá a pénzükhöz az ügyfelek
Frissítés: A CIB Bank 6 óra előtt pár perccel közölte az Indexszel, hogy a problémát megoldották, szolgáltatásaik ismét elérhetőek.
„Az elektronikus szolgáltatásainkat érintő problémát megoldottuk, szolgáltatásaink ismét a megszokottak szerint elérhetőek. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk minden ügyfelünktől, és nagyon köszönjük türelmüket!” – írták.
Korábban írtuk, hogy olvasóink és a CIB-nél számlát vezető kollégáink szerint kedden és szerdán is fennakadásokkal működik, vagy egyáltalán nem elérhető a CIB Bank internetes és mobilos banki felülete. Volt, aki szerda délután arról számolt be, hogy pénzügyeit személyesen, a bankban se tudta intézni.
"Egy bizalmi üzletágban mit okozhat az, hogy néhány százezer ember nem jut hozzá a saját pénzéhez akkor, amikor akar?" – tette fel a költői kérdést egyik olvasónk.
Megkérdeztük a bank kommunikációs osztályát, akik jelezték, tudnak a problémáról, és már dolgoznak az elhárításán: "Elektronikus csatornáink elérésében jelenleg technikai okból fennakadások lehetnek. A probléma elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk minden ügyfelünktől, és köszönjük megértésüket!"
Egyébként február végén is nagyon hasonló probléma volt a bank elektronikus szolgáltatásaival. Több olvasónk jelezte, hogy szinte már rendszeresen előfordulnak hasonló fennakadások a CIB-nél.