Hamarosan elfogy a propagandára szánt 90 milliárd, újabb keretösszeget írnak ki
További Gazdaság cikkek
-
Nem mind zöld, ami hidrogén: így változtathatja meg a jövő üzemanyaga az életünket
- Meredek pletykák kaptak szárnyra Tiborcz Istvánról, akit fantomnak neveztek egy osztrák lapban
- Lakhatási válság közepette emelnek kamatot a bankok? – Utánajártunk
- Változás jön a kutakon, rátapostak az árak a gázpedálra
- Több száz cég, civil, Litkai Gergely, Csányi Vilmos, Ónodi Eszter – Ön is köztük lehet
Azt már egy ideje lehet tudni, hogy hamarosan elfogy az állami szervezetek és vállalatok kommunikációs tevékenységre előirányzott harmadik 30 milliárdja, ugyanis az eredeti keretösszeg 30 milliárd volt, de ezt lehetőség volt kétszer feltölteni, tehát a gyakorlatban 90 milliárd lett a keret.
65 milliárd ment el egy év alatt állami propagandára
A Soros-plakátokért felelős kabinetiroda 35 milliárdot költött kommunikációra.
A G7 észrevette, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal megkezdte a következő gigatender előkészítését,
tehát vagy már kimerült, vagy hamarosan kimerül az előző 90 milliárd, pedig a szerződést tavaly júniusban írták alá.

Konkrét megbízást kommunikációs munkára csak azok a cégek kaphatnak, amikkel a hivatal az előzetes keretszerződést kötötte, tehát amikor egy állami szervezet valamilyen kommunikációs tevékenységet akar végezni, a kiválasztott cégek között hirdeti meg a közbeszerzési pályázatot. Az utolsó körben ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy a három cégcsoport közül kettőt kizártak, így Balásy Gyula ügynökségei kapták az összes megbízást.
Az új médiakirály, aki el is hiszi a fideszes propagandát
2016 óta Balásy Gyula, a kormányzati propaganda legfontosabb embere. Hogy lett a szerény, visszahúzódó art directorból igazi tótumfaktum?
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal egyelőre még csak egy előzetes tájékoztatót tett közzé, a részvételi felhívásra csak később kerül sor. Azonban sejthető, hogy az utolsó forintokat költhetik , ugyanis már a nyáron 75 milliárdnál jártak a 90-ből. Csak a Miniszterelnöki Kabinetiroda 12 hónap alatt közel 35 milliárd forintot költött el, többek között a kék Soros György-ös plakátokra, a kabinetiroda egymaga közel annyit költött, mint a többiek összesen.
15-ről 150 milliárdra nőttek Rogán Antal tárcájának költségei 5 év alatt
Egyre több embert foglalkoztatnak, alájuk került a turizmus is, de sok pénz elment például a Soros-kampányra is.