Hétköznapi, turizmusban dolgozó emberek a belföldi turisztikai kampány főszereplői
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi utazásra buzdító kampánya, amelynek hétköznapi, turizmusban dolgozó emberek a főszereplői, közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
A június 1-jén indult másfél hónapos kampány célja ezúttal nem csupán a nyári főszezon forgalmának erősítése, hanem a koronavírus járvány okozta veszélyhelyzet után Magyarország belföldi turizmusának újraindítása - írják.
A kampányhoz minden eddiginél több, csaknem 450 szálláshely, vendéglátóegység, fürdő, illetve más turisztikai szolgáltató és attrakció csatlakozott kedvezményes ajánlatokkal. A videóban felszolgálók, túra- és tárlatvezetők, vendégház-tulajdonosok és vízimentők láthatók - teszik hozzá.
Az MTÜ számára elsődleges szempont volt, hogy megmutathassa: az erdők, vizek, kastélyok, múzeumok, szállodák és éttermek újra nyitva állnak, de még ennél is fontosabbak a turisztikai attrakciók, élmények mögött álló emberek, családok, akik a nehéz időszak után visszavárják a magyar utazókat.