Erősít az OTP Bank

2020.11.07. 13:42

A koronavírus-járvány és a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen megnövekedett az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatának a forgalma, ezért telefonos ügyfélközpont nyílik Pécsett – írja a pecsma.hu portál.

Az új, telefonos ügyfélszolgálat harminc munkatárssal kezdte meg működését, és hamarosan további ötven fővel bővül, így a tervek szerint összesen csaknem száz munkahelyet hoznak létre a baranyai megyeszékhelyen. A hitelintézet a helyszín kiválasztásakor olyan, Budapesten kívül eső területet keresett, ahol a Contact Center üzemeltetéséhez nemcsak magasan képzett munkaerőt talál, de az egyéb feltételek is kedvezők – részletezi az újság az ügyfélszolgálat nyitásának előzményeit.

A létszámot még nem töltöttük fel, így a jövőben is lesz felvétel a pécsi központunkba. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen, sok szempontból bizonytalan időszakban is új munkahelyeket tudunk teremteni. Az OTP Bank Contact Centere folyamatosan fejlődő és stabil, biztonságos környezetet kínál az itt dolgozóknak, akik fiatalos, lendületes, együttműködő közösséget alkotnak. Képzésekkel, innovatív megoldásokkal, új lehetőségekkel támogatjuk őket abban, hogy minél sikeresebbek legyenek a munkájukban.

– mondta el a zárt körű megnyitón Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese.