Hétfőtől a NAV-ügyintézés is célszerűbb otthonról
A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartása, a fertőzések megelőzése érdekében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatain a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadják. Ugyanakkor az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető – hívta fel a figyelmet az adóhatóság.
A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival
– írta a távirati iroda.
Mostantól csak annyi ügyfél lehet a NAV-nál, ahány ügyintéző
Aki teheti, intézze a neten az adóügyeit.
Konkrét ügyek intézéséhez a 06-80/20-21-22-es számon ingyenesen hívható a NAV ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító számra vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség.
Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.