Hétfőtől a NAV-ügyintézés is célszerűbb otthonról

2021.03.06. 13:24

A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartása, a fertőzések megelőzése érdekében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatain a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadják. Ugyanakkor az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető – hívta fel a figyelmet az adóhatóság.

A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival

– írta a távirati iroda.

Kapcsolódó

Mostantól csak annyi ügyfél lehet a NAV-nál, ahány ügyintéző

Aki teheti, intézze a neten az adóügyeit.

Konkrét ügyek intézéséhez a 06-80/20-21-22-es számon ingyenesen hívható a NAV ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító számra vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség. 

Általános kérdésekben regisztráció nélkül is hívható a NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon.