Az OTP Bank egyik rendszerében technikai hiba okoz lassulást néhány banki szolgáltatásban – olvasható az OTP Bank internetbankos belépőoldalán.
Ügyfeleinknek érdemes néhány perc elteltével ellenőrizni az adott tranzakció teljesülését az internetbank Bankszámla/Lekérdezések/Számlatörténet és a Bankszámla/Lekérdezések/Tranzakciók ellenőrzése, jóváhagyása, aláírása menüpontokban
– javasolja a pénzintézet. Az ügyfelek türelmét és megértését kérik, jelezve, hogy
külső szakértők bevonásával, nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy minél előbb helyreálljon a szolgáltatások működése.
Olvasónk arról tájékoztatta az Indexet, hogy nem kapott SMS-t az OTP Bank netbanki beléptetőrendszerétől, és a pénzintézet telefonos ügyfélszolgálatánál is megnövekedett várakozási időt tapasztalt.
Az OTP sajtóosztálya az Index megkeresésére azt írta, technikai hiba okozott lassulást a bank néhány rendszerében, de jelenleg már az internetbankba és a mobilbankba is be lehet lépni, és a pénzintézet honlapja is elérhető.