A TikTokkal szerződött a kormány kedvenc médiaügynöksége

2021.05.20. 18:54

Szerződést kötött a fiatalok körében népszerű TikTok videómegosztóval a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. – derül ki a médiaügynökséget is magában foglaló Lounge-csoport honlapjának bejegyzéséből.

Hidvégi Krisztina, a New Land Media médiaigazgatója a megállapodással kapcsolatban úgy fogalmazott, „különleges kihívást jelent” a fiatalok elérése a médiafogyasztás élére törő közösségi térben.

A hirdetőknek olyan platformokon kell jelen lenniük, ahol az elérni kívánt korcsoportokat, számukra legrelevánsabb információval szólíthatják meg

 – mondta, hozzátéve: „a hirdetési lehetőséget Magyarország számára csak nemrégiben megnyitó platformmal kötött partnerségi együttműködéssel ügyfeleink teljes körű kiszolgálása egy eddig még kevesek számára hozzáférhető, más közösségimédia-felületekhez képest kisebb reklámzajjal rendelkező, egyedülálló hirdetési lehetőséggel bővül.”

A honlap emlékeztet, hogy a New Land Media minden nagyobb közösségi platformnak kiemelt partnere, a Google, a Facebook és a LinkedIn csapatával is együttműködik. Jelenleg több mint 170 Facebook-, 190 Google Ads- és 70 Instagram-fiókot kezel, valamint hazai és nemzetközi kampányokban mostanáig több mint 9,2 milliárd hirdetésmegjelenést menedzseltek le. A két legnagyobb hirdetéskezelőben már csaknem ötmilliárd forint reklámköltés kapcsolódik az ügynökséghez.

A Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó cég az Orbán-kormány kedvenc médiaügynökségének számít, az állami hirdetési kampányokat megrendelő Nemzeti Kommunikációs Hivataltól ugyanis rendszeres megbízásokat kap, amelyek több milliárdos bevételt jelentenek a cég számára. Emellett pedig a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak is dolgozik.A New Land Media 2019-ben 70 milliárd forintos, a csoport másik kft.-je, a Lounge Design 7,8 milliárd forintos árbevételt ért el. 

A TikTok videómegosztó 2017-ben indult el, népszerűsége pedig töretlen, elsősorban a fiatalabb korosztályok körében. Tavaly már hazánkban is a második leggyakrabban letöltött applikációnak számított, több milliós aktív felhasználói bázissal.