- Gazdaság
- közbeszerzés
- mediator group reklámügynökség kft.
- nemzeti kommunikációs hivatal
- visit hungary nemzeti turisztikai szervezet nonprofit zrt.
Újabb nyolcmilliárdot költ a kormány kommunikációs célokra
További Gazdaság cikkek
- Jelentősen megváltozhat a budapesti lomtalanítási rendszer
- Különös indokkal szünteti meg a kormány a paksi különleges gazdasági övezetet
- Több mint 7,7 milliárd forintot ad a kormány a budapesti egészségügy fejlesztésére
- Autót venne a munkáshitelből? Mutatjuk, hogy miért nem érdemes
- Több napra leállt az ügyintézés az MVM online oldalán és alkalmazásában
A közbeszerzési pályázat nyertese az állami tenderen korábban már nagyot kaszáló Mediator Group Reklámügynökség Kft. lett, ám most egyedüli versenyzőként nyerte el a nyolcmilliárdos munkát.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. részére hirdette meg a tendert, mégpedig komplex kommunikációs ügynökségi és rendezvényszervezési feladatok ellátására.
A Mediator Group alvállalkozókat is bevonhat a szerződés teljesítésébe, mégpedig film- és rádióreklám gyártásának egy részéhez, az online ügynökségi feladatok egy részének ellátásához, valamint a nyomdai szolgáltatásokhoz.
A potenciális alvállalkozók az ajánlat benyújtásakor nem ismertek – áll a tender nyertesét kihirdető dokumentumban.
Egyébiránt a keretmegállapodás rögzíti, hogy a Mediator Group
- például a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. számára komplex kommunikációs ügynökségi és rendezvényszervezési feladatok ellátására maximum nettó 1 milliárd 35 millió forintot költhet;
- míg a keretösszeg túlnyomó többségét, nettó hétmilliárd forintot komplex kommunikációs ügynökségi és rendezvényszervezési feladatok ellátására költhet a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt. számára.
A 2005. novemberben alapított, hatmillió forint jegyzett tőkéjű Mediator Group Reklámügynökség Kft. 2019 nyarán hívta fel magára a figyelmet, amikor az állami reklámkampányokban új szereplőként tűnt fel, és mindjárt egy hatmilliárd forintos közbeszerzést tudott elnyerni az ugyancsak a Nemzeti Kommunikációs Hivatal által kiírt tenderen. 2019-ben a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. által alapított Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. számára végzett komplex kommunikációs ügynökségi feladatokat. A pályázatban akkor sem kellett megneveznie a potenciális alvállalkozót. A Mediator Group Reklámügynökség Kft.-t három magánszemély alapította (Bíró Attila, Poós Péter és Molnár Tivadar). 2018 őszén a jegyzett tőkét hárommillióról hatmillió forintra emelték, és beszállt a cégbe a vendéglátóipari tapasztalatokkal és érdekeltségekkel rendelkező Dallos Ferenc.
Egyébiránt az állami tulajdonú Visit Hungary fő tevékenységi körei a PR, a kommunikáció, az alkotóművészet, a konferencia és kereskedelmi bemutató szervezése, a film-, video- és televízióműsor-gyártás, a világhálóportál-szolgáltatás és a hírügynökségi tevékenység. Ennek a cégnek nyújt majd szolgáltatást a hatmillió forint jegyzett tőkéjű – hasonló tevékenységi körrel rendelkező – kft. nettó hétmilliárd forintért.
(Borítókép: Gorondy-Novák Edit / Index)