Nagyon szeretik átalakítani lakásukat az otthonról dolgozó magyarok
A VELUX megbízásából 2022 februárjában készült az Opinio reprezentatív kutatása, amelybe a 16–59 éves, okostelefonnal rendelkező magyar lakosságból 1206 embert vontak be – írja az MTI.
A cég globális kutatást is végeztetett, amelyben a dolgozók attitűdjét vizsgálták az otthoni munkavégzéssel összefüggésben, hogy megismerjék a kihívásokat, amelyekkel a munkavállalók szembenéznek, és jobban megértsék az ideális környezet megteremtésére irányuló törekvéseiket.
A magyarországi felmérés során az otthoni munkát végzők
50 százaléka úgy vélte, időt és pénzt spórol meg az élelmiszeren, ruházkodáson és közlekedésen, 60 százalékuk azt nyilatkozta, hogy a home office rugalmasabbá teszi a napjukat, 47 százalékuk pedig jelezte, hogy több időt tud a családdal tölteni.
Az elemzésből kiderült, hogy ebben a helyzetben a természetes fényhez és a friss levegőhöz való hozzáférés a legfontosabb igények között van: a magyarok 69 százalékának az előbbi, míg 66 százalékának utóbbi a kulcsfontosságú tényező, ha az ideális otthoni munkakörnyezetről van szó.