Divatmagazinból szállodalánc lehet a patinás cég
Párizsban, a Diadalív közelében nyílik meg ősszel az első 25 szobás Maison Elle szálloda, amely az Elle magazin szárnyai alá tartozó Elle Hospitality vállalakozása. A szálláshely tulajdonosa és üzemeltetője ugyanakkor a Studio V, a francia Valotel vendéglátóipari csoport leányvállalat lesz.
Az előzetes tervek szerint a Maison Elle „elérhető és kényelmes, ugyanakkor megfizethető lesz” és további szállodák nyitását is tervezik a városban, de más európai piacon és Kínában is terjeszkednének – írja a Travel Weekly.
Az Elle Hospitality másik szállodalánca, az Elle Hotel viszont 2023 nyarán debütál elsőként a mexikói Jalisco városában. Az ingatlant a mexikói székhelyű Actur ingatlan- és befektetési csoporttal közösen fejlesztik.
Az Elle Hotel a „high-end vendéglátási koncepcióként” a „kulturális elmélyülésre” helyezi a hangsúlyt, ugyanis a szobák és a közösségi terek kialakításakor a helyi női tervezők és kézművesek segítségét veszik igénybe.
A márka tervei szerint bizonyos tervezési elemekben együttműködik a lakossággal, emellett a fenntarthatóságot a projekt legfőbb prioritásaként említik.
Az Elle Hospitality egyébként az Elle első dobbantása a szállodaiparban, de a globális médiamárka az elmúlt években más élményközpontú területeken is terjeszkedett.
Saját kávézókat, szépségszalonokat nyitottak, de több gyógyfürdő is a nevük alatt fut. A márka a francia Lagardere csoport tulajdonában van.