Megduplázná a Saint Laurent forgalmát a Kering

GettyImages-981958086
2022.06.12. 07:08
Világszerte növelni fogja a Saint Laurent kiskereskedelmi jelenlétét a Kering, különösen az Egyesült Államokban, ahol egy erőteljesebb megjelenés a cél. Az anyavállalat célja, hogy a luxusmárka forgalma megduplázódjon és átlépje az 5 milliárd eurós álomhatárt.

Bővíti a Saint Laurent földrajzi jelenlétét és bekebelezi az Egyesült Államokat is, ezért a Kering több tucat új márkabolt nyitását tervezi középtávon.

A Saint Laurent egyébként nagy részben a bőrárukra összepontosít, ugyanakkor a „ready-to-wear” koncepció is egyre nagyobb hangsúlyt kap a márka életében, míg a cipők a második leggyorsabban feltörekvő szegmens a francia divatházban  mondta a Business of Fashionnek Francesca Bellettini vezérigazgazó. 

A Saint Laurent egyébként tavaly 2,52 milliárd eurós bevételt ért el, 46 százalékkal többet, mint egy évvel korábban és kétszer annyit, mint 2016-ban.

A francia Kering luxuskonszern célja ezért, hogy a divatmárkája forgalmát középtávon megduplázza és 5 milliárd euróra növelje.

A csoport középtávon magasabb nyereségességet is célul tűzött ki a márka számára, az EBIT-arányt a tavaly év végi 28,3 százalékról 33 százalékra látják emelkedni.

(Borítókép: NurPhoto / Getty Images)