A Punnany Massiftól Wolfie dalával kampányol a Technológiai és Ipari Minisztérium
A július elején induló, országos munkavédelmi kampány célja a munkajogi és munkabiztonsági tájékozottság és tudatosság növelése, ami hozzájárul a munkabalesetek és a foglalkozási megbetegedések megelőzéséhez, a jogszerű foglalkoztatáshoz.
„Oké, ha jelzed, hogy nem oké”
A kampány jelmondata az, hogy „Legyen oké”, központi eleme pedig egy videóklip, amelynek zenei alapját a Random Trip adta, dalszövegét pedig a Punnany Massiftól Wolfie, Farkas Roland alkotta meg.
A kisfilm az online felületek – YouTube, Facebook – mellett kormányablakokban is látható lesz. A további kampányelemekkel óriásplakátokon, rádiószpotok és interaktív nyereményjátékok formájában lehet majd találkozni, de közösségimédia-tartalmak is jelennek meg a témában.
A TIM az MTI szerint jelezte, hogy a kampány a munkavédelmi előírásokon és speciális veszélyforrásokon túl a munkavállalók bejelentésének, szerződtetésének, munkabérének és a munkaidejükre vonatkozó szabályok megismertetésének a fontosságára is felhívja a figyelmet.