A szakértők által inkább figyelemmel követett korrigált EBITDA (kamatfizetés, adózás és értékcsökkentés levonása előtti eredmény) 16 százalékkal, 1,77 milliárd euróra emelkedett. A Ferrari tavalyi bevétele 19,4 százalékkal, 5,1 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 4,27 milliárd dollárról.
A járműgyártó tavaly összesen 13 ezer 221 autót adott el, 19 százalékkal többet a 2021. évinél. Tavaly Kínában nőtt a legjelentősebben az eladás a világon, az ázsiai országban 1552 Ferrarit értékesítettek, 73 százalékkal többet, mint 2021-ben.
Az idén a Ferrari 2,13-2,18 milliárd euró korrigált EBITDA–ra és 5,7 milliárd euró bevételre számít.
Tavaly nyáron már megírtuk, hogy a növekedés érdekében a Ferrari beáldozza a hangos motorokat és elektromos autók gyártásába kezdhet a jövőben. A cég akkor azt közölte, hogy ősszel egy új, nagyobb, magasabb, SUV-jellegű sportkocsihoz hasonló modellt mutat be, és megerősítette, hogy 2025-re tervezi első teljesen elektromos autójának piacra dobását.