Orbán Ráhel a magyar turizmus meghatározó személyei között kapott helyet
További Gazdaság cikkek
-
Rossz hírünk van az édességimádóknak: kisebb lesz a croissant
- Menekítik a pénzüket a magyarok ezekből a befektetésekből
- Napokon belül újra megnyithatják a debreceni repülőteret
- Újabb jó hírt kaptak az autósok az üzemanyagárakról
- Itt a nap üzlete: 136 milliárd forintért cserél tulajdonost az OTP Románia
A magyar turizmus meghatározó szereplőinek ötvenes listáján, amelyet a Turizmus.com állított össze, először kapott helyet Orbán Ráhel, a BDPST Koncept ügyvezetője, kreatív igazgatója.
Mint írják, gyerekkorától kezdve érdekelte a turizmus, tudatosan készült erre a pályára. Egyetemi tanulmányait a Corvinuson kezdte, de közben már építette karrierjét a turizmus különböző területein. A közgazdasági diploma megszerzését követően Svájcban, a világ egyik legjobb, turizmussal foglalkozó egyetemén, a lausanne-i Ecole hôtelière MBA szakán folytatta tanulmányait. Itt erősödött meg benne a gondolat, mely szerint Budapest nemzetközi ismertségén dolgozni kell, hiszen tele van olyan lehetőségekkel, amelyekre építeni lehet egy európai város márkabevezetése során.
![Névtelen.png](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/4860/48608/486080/48608046_5c937aa4f1f232a4e491b9dba0b0ce59_wm.png)
Fontos számomra, hogy Magyarország megkapja azt az elismerést, amit megérdemel – azáltal is, hogy az utazók vonzó turisztikai célpontként tartják számon világszerte. Ehhez a meglévő hagyományainkra, a múltunk és a jelenünk értékeire kell építenünk
– fogalmazott Orbán Ráhel.
A szakember jelenleg a Magyarországon meghatározó turisztikai fejlesztésekkel foglalkozó BDPST Grouphoz tartozó BPDST Koncept ügyvezetője. Kollégáival hotelek és éttermek márkakoncepcióján dolgoznak, történelmi múlton keresztül narratívát alkotnak, amely végigkíséri a vendéget az érkezésétől a távozásáig.
Az aktuális gazdasági helyzetre reagálva arról beszélt: „A turizmus-vendéglátás nem egy kiszámítható iparág, nekünk van a legromlandóbb termékünk.”
Aki ebben a szakmában dolgozik, az tisztában van vele, hogy mindig is voltak nehéz időszakok, és még lesznek is, de mindeközben arra kell törekednünk, hogy a legjobbat nyújtsuk a vendégeink számára
– tette hozzá.
A nehézségek ellenére a 2022-es év sikeresen zárult a cég számára, hiszen a projekt, amelyen Orbán Ráhel a Lausanne-ból való hazatérése óta dolgozik, most kezd beérni. A Dorothea Hotel koncepciójának megalkotása indította el a szakemberben a BDPST Koncept létrehozásának ötletét, hiszen egy olyan nemzetközi, elismert brandnek, mint a Marriott-lánc, készítettek márkakoncepciót. Az ötcsillagos luxushotel várhatóan 2023 közepétől várja a Budapestre érkező turistákat.
A cégcsoport decemberben nyitotta meg a szintén ötcsillagos Verno House szállodát és éttermét, a Flava Kitchen & More-t, amely nem csak a szállóvendégek számára érhető el. 2023 tavaszán pedig Orbán Ráhel vezetésével létrejön a Botaniq Collection márka, amely a prémiumhoteleiket, -éttermeiket gyűjti ernyő alá.