További Gazdaság cikkek
- Fordulat jöhet a bérekben, búcsút inthetünk 10 százalék feletti bérdinamikának
- Távozik a Magyar Posta vezére, Nagy Márton megköszönte a munkáját
- Aki most siet, az kicselezheti az inflációt
- Ezermilliárd forint fölé nőtt Mészáros Lőrinc vagyona, megjelent a leggazdagabb magyarok listája
- Tiborcz István üzleti kérdésekben nem kéri ki Orbán Viktor véleményét
Az elmúlt hónapokban nagy feszültség lengte körbe a Központi Statisztikai Hivatal inflációs jelentéseit. Nem csoda, hiszen az emberek pénztárcája a tét. Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 25,2 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbi értékeket. Az energia mellett az élelmiszerek ára emelkedett számottevően, ezzel jelentős terhet róva a családi kasszákra. A hajmeresztő inflációs adatokat követően az első negyedév után szerencsésebb lett a csillagok állása: mérséklődtek az energiaárak, és az élelmiszerek alapanyagárai is csökkenést mutatnak, valamint a gyenge forint is erőre kapott, ugyanakkor ennek a kiskereskedelembe való begyűrűzése valamelyest váratott magára.
Még sose volt ennyire fontos az ár-érték arány
Gazdasági szakértők szerint az infláció növekedési üteme ugyan csökkenésnek indult, azonban korántsem dőlhetünk hátra. Ráadásul aki korábban nem tudatosan intézte a bevásárlását, most az is kétszer meggondolja, hogy mi kerüljön a kosárba, és mennyiért.
A termékek kiemelkedő ár-érték aránya most még fontosabb, mint korábban bármikor.
A Lidl Magyarország szerint a jelenlegi gazdasági helyzetben a fogyasztók árérzékenyebbek, így bevásárlásaik során most még inkább meghatározó számukra az ár.
„Vállalatunk stratégiai célként tűzte ki, hogy folyamatosan a magyar emberek, családok mellett álljon, és ezzel összhangban minél szélesebb körben, minél több termékkategóriában csökkentsük az árakat” – közölte korábban Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Árpolitikájának részeként a közel 200 üzlettel rendelkező Lidl Magyarország üzleteiben januártól közel 400 termék ára mérséklődött.
Az intézkedésnek köszönhetően egyes árucikkek akár 27 százalékkal olcsóbban érhetők el az áruházakban, amivel a vásárlók tovább csökkenthetik kiadásaikat. Az áruházlánc célja, hogy minél több alapélelmiszer és közkedvelt termék árát tudja csökkenteni és tartósan fenntartani, ezáltal is segítve a fogyasztók mindennapi bevásárlását. Továbbá a négy pilléren nyugvó filozófiájuknak – minőség, frissesség, egészségesség és kedvező ár – is maradéktalanul eleget tegyenek.
A Lidl Magyarország tapasztalatai szerint a drágább márkatermékek helyett sokan előnyben részesítik a kedvezőbb árú saját márkás termékeket, amelyek a tévhitekkel ellentétben kiváló minőségűek.
Sokat spórolhatunk, ha a Lidl Plust használjuk
A tartós árcsökkentés miatt a Lidlben vásárlók nem csak egy-egy akció erejéig spórolhatnak az érintett termékek megvásárlásával, hanem hosszabb távon tervezhetnek az alacsonyabb árakkal kisebb és nagyobb bevásárlások során egyaránt – közölte érdeklődésünkre az áruházlánc, kiemelve, hogy a hétről hétre bevezetett árcsökkentett termékeket megtalálhatják az online akciós újságban, valamint a lidl.hu oldalon is, a hetente megújuló akciókon felül
több száz termék árát mérsékelték, amit a jövőben is folytatni kívánnak.
A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy a lehető legjobb ár-érték arányt biztosítsa vásárlóinak, így különböző ajánlatokkal, sőt különféle hasznos spórolási tippekkel is segíti őket. A saját márkás termékek mellett akciós tematikus hetekkel, nagyobb kiszerelésű termékekkel, „Szuper ár!”, „Őrületes Lidl ár!” és „Együtt olcsóbb” akciókkal várja a vásárlókat. Ezen túlmenően a Lidl Plus applikációban elérhető kuponokkal és a Kupon Plusszal további kedvezményekkel is csökkenthetik bevásárlásaik költségét a Lidl vásárlói.
A cikk az Index és a Lidl Magyarország tartalmi együttműködésének keretében valósult meg.
(Borítókép: Lidl Magyarország)