Eladja mátraházi szállodakomplexumát a BDPST Group
További Gazdaság cikkek
- A Toyota növelte globális autóeladásait novemberben
- Karácsonyi csoda: van, amiben Magyarország kenterbe veri az európai mezőnyt
- Rohamléptekben ürülnek a gáztárolók, ebből még baj lehet
- Megtudtuk, mit iszik a magyar, ha igazán szomjas
- Nyolcvanéves a magyar történelem egyik legkockázatosabb vállalkozása
A Peter's Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság veszi át 2023. augusztus 1-jétől a Lifestyle Hotel Mátra tulajdonjogát és üzemeltetését. „A mátrai szálloda szolgáltatási színvonalát 2021-től közel 2 éven át erősítette a BDPST Group szállodaüzemeltetési divíziója. Ezalatt az idő alatt a cégcsoport üzemeltetőként és tulajdonosként is nagy hangsúlyt fektetett a hotel és a régió turisztikai potenciáljának növelésre” – írja közleményében a BDPST Group.
A Kékes lábánál található, 114 szobás komplexumot 2021-ben akvirálta a BDPST Group. „A célkitűzés az volt, hogy a szellemi és fizikai feltöltődést és hegyvidéki környezetet kereső vendégek számára olyan szálláshelyet biztosítsunk, mely a kitűnő lokációnak és a gazdag szolgáltatási palettának köszönhetően az év 365 napján tudjon jó kihasználtsággal működni” – fogalmaz a cég közleménye. Mint írják, a Lifestyle Hotel Mátra a jövőben is a már megszokott magas minőségű ellátással és csapattal várja a vendégeket.
A 4 csillagos wellnesshotel értékesítése illeszkedik a BDPST Group hosszú távú stratégiájába, amely alapot teremt az új ernyőmárka, a BOTANIQ Collection bevezetéséhez. A prémiummárka lehetővé teszi az alá tartozó egységek összehangolt szolgáltatási színvonalának felállítását. A szállodaportfólióban végzett átalakításoknak köszönhetően egy új, egységes értékajánlat, valamint egy ehhez illeszkedő magas minőségű követelményrendszer kialakítása valósul meg
– fejtette ki Somlyai Zoltán, a BDPST Hotel Management Zrt. vezetője.
A BOTANIQ Collection alá olyan prémiumminőségű hotelek, gasztronómiai egységek és szolgáltatások tartoznak, amelyek bár tematikájukban eltérőek, környezetükhöz való viszonyulásukban és értékrendjükben azonosak. A cég közlése szerint a márka alá tartozó helyeket saját személyiségük és történetük teszi egyedivé, ennek köszönhetően válnak signature desztinációkká, reprezentatív, otthont idéző, autentikus atmoszférájú helyszínekké.
A BOTANIQ Collection márka alá tartozik jelenleg a BOTANIQ Turai Kastély és étterme, a Clarisse, a Verno House, a Flava Kitchen & More, a megújult Andrássy Kúria & Spa és étterme, a Bobajka. A márkát tovább erősíti a 2023 nyarán nyitó Botaniq Budai Klub, Magyarország első prémium privát klubja, amely étteremmel, különböző wellness- és fitneszszolgáltatásokkal, teniszpályákkal, továbbá a gyermekek számára fenntartott „kids clubbal” várja a vendégeket.
(Borítókép: BDPST Group)