Óriási akciót hirdetett az Aldi
További Gazdaság cikkek
Az Aldi Magyarország elkötelezetten támogatja a magyar húsipart, ezért a vállalat 2021 óta kizárólag magyar tartású, vágású és feldolgozású friss húsokat tart állandó kínálatában – írja közleményében az Aldi. A vállalat és magyar húsbeszállítói most egy 7 napig tartó közös akciót indítottak, amelyben friss, kiváló minőségű és kis karbonlábnyomú hús kerülhet a családok asztalára.
A Vegyen 1-et, vigyen 2-t! akcióban a vásárlóknak egy héten keresztül az Aldi saját márkás Húsmester termékcsaládjából két tálca, egyenként 500 grammos, 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshús közül csak az egyiket kell kifizetniük. Így összesen 1 kg darált sertéshúsért csak 1149 forintot fizetnek
– ismertette közleményében az üzletlánc.
Mint írták,
AZ AKCIÓ SZEPTEMBER 21-ÉIG TART, ÉS AZ ÁRUHÁZLÁNC MIND A 168 MAGYARORSZÁGI ÜZLETÉBEN EGYSÉGESEN ÉRVÉNYES LESZ.
Hozzátették, hogy az infláció növekedése miatt nagymértékben jelentek meg a piacon az importtermékek. Az áruházláncban árult húsok 90 százaléka magyar forrásból érkezik. Kiemelték, hogy az Aldi még abban az esetben is a magyar friss húsokhoz ragaszkodott, amikor az olcsóbb importhústermékekre ajánlatot kapott.
Fricska a vetélytársnak?
Az akciózás egy válaszlépés is lehet egyben a Lidl magyarországi üzleteinek, ugyanis
A BAROMFI TERMÉK TANÁCS (BTT) NEMRÉG KÜLFÖLDRŐL SZÁRMAZÓ OLCSÓ BAROMFIHÚSOKRA HÍVTA FEL A FIGYELMET.
Az utóbbi időszakban a Lidl egy olyan akciót hirdetett, ahol a lengyel csirkemellfilét és a darált pulykahúst is olcsóbban forgalmazzák a magyar baromfihúsoknál. A BTT szerint a diszkontlánc ezzel a lépésével rontja a hazai baromfiágazati szereplők értékesítési lehetőségeit – közölte az Agroinform.