Egyedülálló ársapkát villant a Kifli.hu
További Gazdaság cikkek
- Megállapodtak az EU 2025-ös költségvetésének tervezetéről
- Egész Európa legsikeresebb bankja lett az OTP egy neves rangsorban
- Dráma a magyar egészségügyben, soha nem látott küzdelmet vívnak az orvosok
- Bejelentették, csökken az üzemanyag ára – de van egy csavar
- Nagy István: Magyarország az EU-elnökség során gazdaközpontú agrárpolitikát képvisel
A Kifli.hu sajtótájékoztatón jelentette be, hogy egy teljes bevásárlást lefedő választék árát igazítja ki. Az új árakat a szabványos márkás termékek szintjén határozza meg, továbbá azt is garantálja, hogy a kiválasztott termékek árát legalább az év végéig maximalizálja.
Az árak alacsonyan tartására a cég 100 millió forintot fordít.
A kezdeményezés jelenleg több mint 60 termékre terjed ki, többek között alternatív növényi italokra, pékárura és snackekre is. A Kifli-vásárlók 60 százaléka rendeli a speciális étrend alá tartozó termékeket – közölték.
Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője elmondta, hogy együttéreznek azokkal, akiknek étrendi korlátozással kell együtt élniük. Továbbá nem tartják igazságosnak, hogy az érintetteknek magasabb árat kell fizetniük ezekért a termékekért, ráadásul sok esetben ezek beszerzése extra idő- és energiaráfordítással is jár.
Emiatt döntöttek úgy, hogy kiállnak az étrendi korlátozásokkal élő emberek mellett azzal, hogy velük együttműködve olyan választékot hoznak létre, amely lefedi az igényeiket, és leszorították a kulcsfontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadottcukor-mentes termékek árát a hagyományos termékek szintjéhez.
Akár egészségügyi állapota, akár saját döntéséből fogyasztja valaki ezeket a termékeket, mi széles választékkal és fair árakkal támogatjuk
– ismertette az ügyvezető, aki kitért arra is, hogy folyamatosan várják a vásárlók visszajelzését, ugyanis céljuk, hogy a megrendelőik igényeit tisztán tükröző választék jöhessen létre.
Korábbi közlésük szerint közel 110 településre szállítanak most, és folyamatosan keresik az új lehetőségeket, nem lassítanak a növekedés ütemén. A Rohlik Group magyar leányvállalata a 2022-es évet mintegy 29 milliárd forintos árbevétellel zárta, ez 42 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest. Ezzel a GKID éves riportja szerint a legnagyobb forgalmú FMCG-kereskedők listájának élére került.