A digitalizáció dönti el a versenyt a kávék piacán

Hihetetlenül hangozhat, de a kávé- és teaforgalmazók piacán, úgy a vendéglátásban, mint az automaták üzemeltetésénél az dönti majd el a versenyt, hogy a korszerű digitális eszközökből érkező hatalmas adatmennyiséget ki tudja a leghatékonyabban felhasználni – többek között erről is beszélt a több mint 300 éves Alois Dallmayr magyarországi ügyvezető igazgatója az Indexnek adott interjúban. Szabolcsi Lajos hangsúlyozta, hogy rengeteg technikai szakemberrel dolgoznak, ezért látják, hogy mennyire sok múlik a folyamatos képzésen. A nemcsak jól képzett, de naprakész tudással is rendelkező csapat cégük egyik kiemelkedő erőssége.

Szabó Zsolt, a cég HoReCa üzletágának igazgatója hangsúlyozta, hogy minden partner számára egyedi ajánlatot készítenek, amit egy részletes igényfelmérés és tanácsadás előz meg, így tudják leghatékonyabban testre szabni a szolgáltatásokat.

A Dallmayr hazai műszaki szakembergárdája olyan elismert, hogy több neves európai gyártó is itt tesztel prototípusokat, és a kollégák visszajelzései alapján alakul ki a végső termék – ecsetelte Solomon Sándor üzemeltetési igazgató.

A Dallmayrnél már most minden az automatizáltságról szól, piacvezetőként pedig feladatuknak érzik, hogy élen járjanak az innovációban is. A vállalatnál vagy a cégcsoport partnereinél fejlesztett digitális eszközök és alkalmazások nagyon hamar megjelennek a teljes iparágban.