Felveszi a versenyt a multikkal a magyar vállalkozás
A birjáni székhelyű vállalkozáscsoport több tízmilliárdos forgalmát úgy kívánja gyarapítani a jövőben, hogy az Iron&Smith Ingatlan, Vagyon és Védjegy kereskedelmi Kft. nagy értékű brandjaivel bővíti portfólióját – írja közleményében az Enger-Impex Kft. Az átvett brandek között van a Bounty, amelynek értéke az Egyesült Államokban 6,8 milliárd dollár, és a Safeguard, amely világszerte jelen lévő márkaként 3,2–4 milliárd dollárra becsült értéket képvisel.
A Downy, amely az Egyesült Államokban a harmadik topmárka, valamint a Gain, amely negyedik a tengerentúli piacon, ugyancsak a védjegyportfólió részét képezi. A brandek között van a Perlux mosópormárka és a DASH, ami Nyugat-Európában még mindig piacvezető brand. A jövőben az Enger-csoport forgalmazza az Africana csokoládémárkát és a Caola jól ismert Camea krémjeit, az Amaril légfrissítőket, valamint a 28 éve a magyar piacon lévő Mystic hajfestékeket.
A cég azt írja, bíznak abban, hogy a magyar vállalkozást a nemzetközileg ismert márkák forgalmazása prognosztizálhatóan a piacot meghatározó multik élvonalába emeli.