Gyógyszergyártók: kétszer több pénz reklámra, mint kutatásra
Egy kanadai vizsgálat szerint az amerikai gyógyszeripari cégek megközelítőleg kétszer annyit költenek reklámra és egyéb, járulékos tevékenységekre, mint kutatás-fejlesztésre. A torontói York-egyetem kutatói a 2004-es évet vizsgálva azt találták, hogy az amerikai gyógyszercégek kutatási és fejlesztési kiadásai 31,5 milliárd dollárt tettek ki, míg reklám, illetve posta-, illetve kapcsolódó költségeik elérték az 57,5 milliárd dollárt. A vizsgálat megerősíteni látszik a gyógyszer-értékesítés erős reklámfüggését, bár a tanulmányt közzétevő két kutató szerint a reklámmal kapcsolatos kiadások még ennél is magasabbak lehettek az adott évben, mert a vizsgálat a postai költségek egy részére nem terjedt ki.
MTI
- Biatorbágy, Sasbérc út
- Alapterület m2 Szobák db Vételár
- Budapest, eladó lakás
- Alapterület 73 m2 Szobák 3 db Vételár 69,5 M Ft
Rovataink a Facebookon