A válság rányomta a bélyegét a világ legnagyobb szeszipari csoportjának eredményeire is: az egyebek mellett a Johnnie Walker, a Guinness, a Smirnoff márkát forgalmazó brit Diageo üzemi eredménye összehasonlítható alapon 3 százalékkal 1,63 milliárd fontsterlingre csökkent a december 31-ével végződött első fél évben. Az adózott eredmény 10 százalékkal 1,02 milliárd fontra csökkent, a bevétel 3,5 százalékkal 6,93 milliárd fontra nőtt. A társaság az idén már javulásra számít, amit az is jelez, hogy az elmúlt fél év során az utolsó három hónapban már 2 százalékkal nőttek az eladások, míg az elsőben még 6 százalékkal csökkentek. A cég az értékesítés növelése érdekében a második fél évben többet költ marketingre, miután az első fél évben 5 százalékkal visszafogták ezirányú kiadásaikat.