A dm drogerie markt a 2010/11-es üzleti évben csoportszinten növelte forgalmát, üzleteinek és alkalmazottainak számát is. A magyarországi dm forgalma az elmúlt egy évben 225 millió euró volt.
Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató a cégcsoport és a magyarországi üzletek adatiról beszámolva a cég csütörtöki sajtótájékoztatóján Budapesten úgy fogalmazott: ez az üzleti év nem kedvezett a "gyengébb idegzetűeknek", ott kezdődött, ahol az előző abbamaradt a fogyasztók visszafogott vásárlási hajlandóságában, ám idén nyáron lendületet vett a cégcsoport árbevétele. Mint mondta, még reméli, hogy a mostani év egy válság utáni első év lesz, nem egy új válság első éve.
Az árbevételről szólva az ügyvezető igazgató kiemelte: a 2010 októberétől 2011 szeptember végéig tartó üzleti évben a dm árbevétele csoportszinten átlépte a 6 milliárd eurót, ennek nagy része Németországból származik, Magyarországon valamivel visszafogottabban fejlődött az üzlet; a dm-csoportnak összességében 10, Magyarországon 3,5 százalékkal nőtt a forgalma.