Veszteséget könyvelt el a Metro a második negyedévben a rendkívüli kiadások miatt. Németország vezető kereskedelmi vállalatának a kedden ismertetett eredménybeszámoló szerint adó után 28 millió euró volt a vesztesége, míg egy évvel korábban még 40 millió euró nyeresége volt. A cégcsoport értékesítési árbevétele 1,8 százalékkal 15,8 milliárd euróra emelkedett, a működési eredmény 2,5 százalékkal 314 millió euróra nőtt.
Mindamellett a társaság vezetősége tartja magát ahhoz, hogy az év egészében a tavalyival nagyjából azonos lesz az eredmény. 2011-ben 2,37 milliárd euró volt a profit üzemi szinten és 741 millió euró az adózott eredmény.
A Metro-csoporthoz a névadó nagykereskedelmi áruházak mellett a Media Markt és a Saturn elektronikai áruházlánc, a Real élelmiszerkereskedelmi hálózat, valamint a Kaufhoz áruházlánc tartozik.