A Procter and Gamble 8 százalékkal növelte nyereségét
A vállalat közölte, hogy elsősorban az egészségápolási cikkeivel sikerült a jó eredményt, az összesen 1,49 milliárd dollár tiszta nyereséget elérni a decemberrel zárult negyedévben, jóllehet egyes piacokon és termékek esetében még árcsökkentésre is kényszerült. Az 1999. óta folyó racionalizálási program révén azonban kiadásait sikerült mérsékelni, miközben ennek 16 ezer munkahely is áldozatul esett.
Az eladások 6 százalékkal 11,01 milliárd dollárra bővültek a vállalat üzleti évének második negyedében, 70 millió dollárral elmaradva az elemzői várakozásoktól.
Az egész évre is 6 százalék közeli értékesítésnövekedést jósoltak kedden a cégnél, az egy részvényre jutó nyereségre pedig 12-13 százalékos növekedést valószínűsítettek.