A belföldi turizmust népszerűsítik

MTI
2003.05.07. 08:52
A Magyar Turizmus Rt. május elsejével kampányt indított a belföldi turizmus népszerűsítésére. Ennek keretében július elsejéig az ország 400 pontján óriásplakátot helyzetek el a magyarországi nyaralásokról. A plakátok a főváros legforgalmasabb csomópontjaiban és metró-lejáróiban, illetve 220 vidéki helyszínen - elsősorban a megyeszékhelyeken és a fő közlekedési útvonalak mentén - láthatók. A Turizmus Rt. közleménye szerint a plakátakciót május közepétől kuponos sajtóhirdetések egészítik ki, amelyek segítségével ingyenesen rendelhetők meg az MT Rt. legújabb kiadványai. Ezek négy kötetben tartalmaznak konkrét ajánlatokat a fiatalok, idősek és a gyermekes családok részére.

Az akció összköltsége mintegy 50 millió forint, amelyből a plakátok gyártása és elhelyezése csaknem 34 millió forintot tett ki. A közlemény szerint az idegenforgalmi főszezon előtt az elektronikus médiumokban is fokozta jelenlétét az MT Rt. A balatoni üdüléseket hirdető rövid reklámfilmeket az esti híradó előtt láthatnak az MTV2 nézői, reggelente turisztikai programajánló műsorral jelentkezik a Nap-Kelte. Emellett országos és budapesti rádióállomások is kiemelten foglalkoznak a belföldi turizmusban rejlő lehetőségekkel.