Kisebb árbevételt vár a Unilever

Napi Online
2003.06.24. 09:25
A világ harmadik legnagyobb élelmiszer-ipari csoportja, a brit-holland Unilever Plc/NV közölte, hogy a négyszáz vezető márkája értékesítéséből származó árbevétel idén a korábban célul tűzött 5-6 százalék helyett várhatóan csak 4 százalékkal nő, miután az első félévben az értékesítés elmaradt a tervezettől. A második negyedévben az árbevétel csak 3 százalékkal bővült éves összehasonlításban, ugyanúgy, mint az első három hónapban. A Unilever egyúttal megerősítette, továbbra is arra számít, hogy nettó nyeresége idén 1-5 százalékkal nő, a részvény ennek ellenére a bejelentést követően nem kevesebb mint 9 százalékot veszített értékéből, amiben a Heineken által közzétett profitfigyelmeztetés is szerepet játszott.