Harmadával nőtt a Porsche Hungária forgalma

MTI
2003.07.09. 10:42
A Porsche Hungaria által képviselt hat márkából összesen 19826 új autót értékesítettek 2003 első félévében, amely 29,2 százalékkal múlja felül az előző év hasonló időszakának adatait. Valamennyi márka, az Audi, a Skoda, a SEAT és a Volkswagen is jelentősen bővítette forgalmát, ami jórészt a számos új modellnek köszönhető. A cégcsoport részesedése 17,7 százalék az új autók értékesítésének piacán. Jelentősen nőtt az Audi forgalma: az 571 darab eladott autó 49 százalékos növekedés a tavalyi első félévhez képest. A SEAT 3.371 darabos értékesítése 20,3 százalékos növekedés. Az idén februárban debütált új SEAT Cordobából 1.264 darab került a vásárlókhoz. A Skoda az első negyedévi 70 százalék után eladásait az első félévben 52 százalékkal tudta bővíteni: 7.832 jármű került az utakra az év első 6 hónapjában. A Volkswagen 6.858 új személygépkocsival az első negyedévben 16,5 százalékos emelkedést ért el. A Porsche sportautókból 31 került az utakra az első félévben. Tavaly ugyanezen időszakban összesen 11 autót adtak át. Az idén eladott Porschék közül 20 a januárban debütált Porsche Cayenne volt.