Berlinbe tart a Ryanair
Öt éven belül a 2004-re Európában tervezett 24 milliós
utasszámot ötvenmillióra akarják növelni. Németországban 3,5 millióról
várhatóan ötmillióra emelkedik az utasok száma.
A kelet-európai piaccal inkább az Európai Unió bővítése után
számol az ír társaság, és akkor is csak lassú bővülésre számítanak.
O'Leary véleménye szerint Magyarországon vagy Lengyelországban
nincsenek még sokan olyanok, akiknek elég pénzük és idejük van
hétvégére átruccanni Londonba vagy Frankfurtba.
A Ryanair nyolc német légikikötőből indít járatokat, az idén harminc
európai célállomásra.
A társaság a vártnál jobban növelte tiszta nyereségét a szeptemberrel zárult első üzleti félévében: az egy évvel korábbihoz képest 16 százalékkal 175,5 millió euróra. A Ryanair szerda délben 6,95 euró volt a londoni értéktőzsdén, 0,10 euróval, azaz 1,46 százalékkal drágább a keddi zárónál. Szerdán 6,85 eurón nyitott. Szerdán 5,30 százalékkal drágább volt, mint az év elején - eddig 6,97-6,45 euró között alakult. Ötvenkét héten belül 7,45-5,11 euró között változott az ára.