Elindultak Debrecenben a Ganz-trolik
Nagy Attila, a Debreceni Közlekedési Vállalat (DVK) vezérigazgatója elmondta, hogy az összesen 1,8 milliárd forintos beruházás 837 millió forintos első ütemében elkészült tíz jármű fele normál üzemű, a másik fele pedig alternatív hajtású dízel aggregáttal felszerelt trolibusz, ami azt jelenti, hogy áram nélkül is tud közlekedni. További 11 járművet 2006. március 31-ig kell leszállítania a Ganz Transelektro Közlekedési Részvénytársaságnak, és az elkövetkező fél év tapasztalatai alapján döntenek arról, hogy csak árammal hajtott, vagy alternatív hajtású kocsik lesznek azok.
Vadnai Zoltán, Ganz Transelektro Közlekedési Részvénytársaság vezérigazgató-helyettese örömének adott hangot, hogy több külföldi ország és a főváros után Debrecenben is megjelentek a járműveik, amelyek a legmodernebb, az EU-szabványoknak megfelelő technológiát képviselik. Az alacsonypadlós trolibuszokon megoldott a kerekes székek feljutása is, amelyeket a járművön rögzíteni lehet. Az új trolik 101 utas szállítására képesek.