Átalakul az OTP szervezete
A marketing és értékesítési igazgatóság feladatköre jelentősen kibővül, hozzá tartozik majd egyebek mellett az értékesítési stratégia kialakítása, a lakossági, valamint a mikro- és kisvállalkozási értékesítés irányítása, a CRM (Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati) rendszer kezelése, s itt összpontosul majd a bankfiók, az ügynökhálózat és dm értékesítési csatornák kezelése is. A mikro- és kisvállalkozásokkal kapcsolatos termékfejlesztés a kereskedelmi bankitól a lakossági divízióhoz kerül át.
A bankcsoport irányítása is átalakul: a bankcsoporti tervezés, controlling és beszámoltatás a stratégiai és pénzügyi divízió közvetlen irányítása alá kerül, s a divízión belül létrejön a Bázel II kockázatkezelési rendszer üzemeltetésére hivatott kompetencia központ, illetve a működési kockázatokért felelős szervezeti egység.