Servicepoint-hálózatot épít ki a DHL Magyarországon
Kis- és közepes vállalkozói, valamint magán ügyfélkörének bővítése és kiszolgálása érdekében DHL Serviceponit néven hálózatot épít ki Magyarországon a világ vezető express fuvarozási és logisztikai cége, a DHL - jelentette be Joseph Böröcz, a DHL Express Magyarország Kft. kereskedelmi igazgató keddi sajtótájékoztatóján Budapesten.
Az Európa több városában már működő DHL Servicepoint első egysége a budapesti Bank Centerben nyílt meg, a következő az Office Depot-val közösen néhány héten belül ugyancsak Budapesten nyílik. 2007-re a DHL Magyarország a tervek szerint 25-30 egységből álló Servicepoint-hálózatot épít ki a fővárosban és a vidéki nagyvárosokban. A DHL Magyarország 15 ezer ügyfele közül mintegy 7 ezer kis- és közepes vállalkozó, 3 ezer magánszemély és 5 ezer nagyvállalat.