Tovább csökkentette árait a Tesco

2005.10.12. 10:16

Október 12-től 500 friss és szárazáru ára csökken az ország 48 Tesco áruházában. Szintén a mai naptól közel 5000-re bővül azon termék köre, melyeknek árát a Tesco folyamatosan figyelemmel kíséri a piacon, hogy heti másfélmillió vásárlója számára a legjobb árakat biztosíthassa.

Ezzel is szeretné bebizonyítani a vállalat, hogy számára a fogyasztó az első. A KSH adatai szerint ez év első kilenc hónapjában átlagosan 3,7 százalékkal növekedtek a fogyasztói árak, ezzel szemben a Tesco áruházakban ma érvénybe lépő árcsökkenés mértéke 5-65 százalék közötti.

Néhány példa az árcsökkenésre: margarinkrém 195 Ft helyett 99 Ft, füstölt kolozsvári szalonna 1999 Ft helyett 1330 Ft, kakaós csiga 59 Ft helyett 44 Ft, multivitamin nektár 189 Ft helyett 146 Ft. Ezen felül az áruházlánc immár közel 5000 termék árát figyeli és tartósan alacsony árszinten tartja. E termékkörben megtalálhatók a legkeresettebb élelmiszerek, fogyasztási cikkek és az úgynevezett nemzeti kosaras termékek, melyek így tartósan alacsony árszinten vásárolhatók meg a Tesco hipermarketekben.