Újabb luxusmárkabolt nyílt a Belvárosban

Napi Gazdaság
2006.05.25. 07:53
A high-tech audiovizuális termékeket gyártó Bang & Olufsen tegnap újranyitotta budapesti bemutatótermét a Belvárosban (a cég hat éve nyitott egy boltot a jelenlegitől pár lépésre, ami most, az új üzlet átadásával bezárt), ahol elhangzott: a luxustermékek iránti igény lényegesen alulmúlja az európai és a közép-európai átlagot, Szlovákiában és Horvátországban kétszer, Csehországban pedig háromszor több B&O-terméket vásárolnak. A tervek szerint az elkövetkező pár évben azonban a hazai piac is felzárkózik, 2010-re éves szinten már egymilliárd forintos bevétellel számolnak, ami a jelenlegi mintegy háromszorosa lenne. A társaság egyébként nemzetközi szinten is ambiciózus terveket dédelget: négy év alatt a forgalom a kétszeresére nőhet, ami szintén egymilliárdot jelentene, igaz, euróban.