Telemarketinges multi jön

MTI
2006.06.22. 15:26
A francia Teleperformance, a világ második számú telemarketing vállalata 70 százalékos részesedést vásárolt a budapesti Photel Kommunikációs Ügynökségben - közölték a párizsi székhelyű vállalatnál csütörtökön. A 2002-ben létrehozott Photel a vezető cégek között van Magyarországon a telemarketing és az ügyfélszolgálati központok működtetése terén. Ügyfelei között főként pénzügyi szolgáltatók és biztosítók, autóipari, szállítási, informatikai, távközlési, média vállalatok vannak, szláv nylevű központokat is üzemeltet

A francia cég a Photel többségi részének megvásárlásával akarja erősíteni pozícióit Kelet-Európában, ahol már vannak érdekeltségei Oroszországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Csehországban. A Teleperformance csoport tavaly 1,196 milliárd euró árbevételre tett szert, 60 ezer dolgozója 41 országban 51 nyelven szolgáltat a nagy nemzetközi vállalatoknak.