Biotermék-offenzívába kezd a Spar

MTI
2006.10.11. 14:56
Az osztrák Spar szupermarket-lánc "Natur pur" elnevezésű saját biotermék márkájával és biotermék kínálatának kiszélesítésével újabb piaci szegmensek meghódítását tervezi. Nem utolsósorban már megjelent biotermékeinek köszönhetően a biocikkek forgalma 30 százalékkal nőtt az első félévben - közölte a Spar szerdán. A legnagyobb biotermékcsoport a teáké lesz: 19 különböző fajtájú bioteát árusítanak majd a Spar üzletei. A Spar a jövőben nem tervezi megjelenését újabb külföldi piacon, inkább a meglévő pozíciók erősítésére összpontosít. Céljuk az, hogy az egyes országokban benne legyenek az első háromban, de legalábbis az első ötben. A társaság elnöke, Gerhard Drexel nemrégiben egy lapinterjúban elmondta, hogy jelenleg Magyarországon, Észak-Olaszországban, Csehországban, Szlovéniában és Horvátországban vannak üzleteik, a külföldi érdekeltségek részesedése a csoport árbevételében az idén meghaladja a 40 százalékot a tavalyi 39 százalékot követően.